duminică, 8 februarie 2009

Phoneix




A trecut un an si putin de cand am dat nastere acestui blog.
A trecut un an si la fel de putin de cand motivul pentru care am inceput acest blog nu mai este.
A trecut un an in care cu pauze mici sau mai lungi decat necesare am postat o parte din mine. M-am impartasit si daruit tutror celor care au fost curiosi si doritori sa ma priveasca, sa ma citeasca.
Si sper ca toti aceia care au trecut pe aici au ramas cu o imagine daca nu buna macar satisfacatoare.
De curand m-am uitat prin arhiva si cu toata modestia pot spune ca am evoluat. Nu mult, dar atat cat sa pot face o diferenta intre ce eram, ce doream sa exprim si ce sunt.
Iar acum nu scriu pentru CINEVA, acel cineva care poate ma va judeca si va comenta. Nu.
Scriu pentru mine. Scriu ca sa ma eliberez. Cu un inceput modest cu un sfarsit poate mai plictisitor ca niciodata, incerc sa zgarm in mine in cautarea izvorului "nesecat" de inspiratie.
E dureros cand tu te privesti pe tine si vezi cum seci.
Cum seci si cum te seaca tot.
Te usuci.
Ofilesti.
Renasti din propria cenusa?

5 comentarii:

haze spunea...

tot ceea ce facem se invarte in jurul unei persoane,chiar daca acea persoana esti chiar TU,EL sau EA.

nu trebuie sa cauti izvorul inspiratiei pentru ca el mereu va curge lin sau involburat in tine. poate uneori nu te simti in stare sa aduni cateva cuvinte demne de a fi asternute pe hartie. nu. ele mereu vor fi demne. cuvintele exprima gandurile,implicit trairile.

nu renasti, pentru ca nu ai plecat niciodata. cresti,decazi,suferi,te alinti,te ascunzi,dar niciodata nu te vei ofili.esti TU in continuare.

dai voie sa curga... nu te ascunde.

Vineri spunea...

"ele mereu vor fi demne. cuvintele exprima gandurile,implicit trairile. "

de ce atat de sigur ca ce simt si ce gandesc eu e demn de imortalizat pe o foaie de hartie?

Inspiratia isi are originile acolo sus. Nu pot scrie daca nu ma lumineaza ceva, daca ACEL CEVA nu-mi da consimtzamantul sa scriu. Am spus ca nu voi deschide o discutie despre ceva ce ma depaseste dar spun doar atat si cu asta inchei : Inspiratia la fel ca si talentul au o sursa comuna... divina. Cu cat te afunzi mai mult in materialitatea lucrurilor cu atat vei seca mai mult.

haze spunea...

imi poti da si mie id-ul tau?

no strings attached :)

Vineri spunea...

Pot. Nu ma retine nimic.
Vreau? Nu stiu.
Lasa-mi-l tu daca doresti sa vb-esti cu mine.

haze spunea...

first2last_star@yahoo.com