miercuri, 6 februarie 2008

Bizar

Ar trebui sa incep sa astern si cateva ganduri .
Desi ma invart singura in blogul asta negru si oarecum sinistru . Intreb si-mi raspunde propriul ecou! Bizar !
La urma urmei pot sa spun ce mi se nazare , si asa nu are nimeni nimic de obiectat!
Pot sa spun CUR , fara sa mi se faca observatie ca sunt fata si ca ar trebui sa vorbesc frumos!
I can start speaking in english , si oricum nimeni n-ar pricepe ce scriu , pentru ca nimeni nu vede ce scriu!
Si totusi , cine este acest Nimeni ?
Se invarte impertinent printre noi zi de zi , purtand fel si fel de chipuri si frome!
"Nimeni nu stie ce-i iubirea! Nimeni nu ma intelege ! Nimeni nu mai respecta regulile! Nimeni nu mai asfalteaza strazile cum trebuie ! Nimeni nu mai ajunge la munca la timp !"
Inteleg deci ca acest Nimeni e un badaran needucat , nerespectous si insolent , care pe deasupra absenteaza de la indatoririle zilnice si nu i se da de urma !
Cati nu ne-am dorit sa fim acesti nimeni invizibil , care-si face de cap si se infiltreaza in viata tuturora?
Imi doresc in fiecare zi sa ma ascund in acest nimeni inexistent , dar paradoxal omniprezent!

Bizar!

Niciun comentariu: